Online munka!
2018. szeptember 02. írta: Szentgyörgyiné Pellet Sára Szentgyörgyi Zoltán

Online munka!

Otthonról!

Kedves Olvasóink!

Mozgássérült házaspár férfi tagjaként kerestem a lehetőségeket arra, hogy a kis bevételünket növelni tudjam.

Több próbálkozás után online is végezhető munkát találtam. Ez számomra ideális, hiszen párommal együtt születésünk óta mozgáskorlátozottként élünk.

Ez a munka mindenki számára elérhető, és ideális azoknak, akik otthonról akarnak dolgozni.

Én is elkészítettem és vezetem a blogomat - ezt, amit most is olvas,   kitartasakarat74.blog.hu -, valamint van egy olyan weboldalam, webáruházam is, amit a cég ingyenesen biztosít, hogy sikeres lehessek a munkámban. www.enisdolgozom.dxn.hu

Lehet, hogy Ön is egy ilyen lehetőséget keres? 

A munkámat a mentorom segíti, így amennyiben szeretne Ön is hasonló webáruházat vagy otthonról, online dolgozni, vegye fel kérem a kapcsolatot Dr. Farkas Anikó Sikertrénerrel.

A cég, amelynek a termékeit az egészségünk érdekében fogyasztjuk és megismertetjük másokkal is, a „Ganoderma” és más gyógygombákból előállított termékekkel foglalkozik, az egész világon. Én már sok éve szerettem volna dolgozni, és ez most megvalósult.

Igen, lehet mozgáskorlátozottként is dolgozni. Mentorom, Dr.Farkas Anikó pedig segít azoknak, akik az én oldalaim, blogjaim révén találnak rá erre a lehetőségre.

Annak ellenére, hogy mozgáskorlátozott vagyok, több előadáson is részt vettem. Erre is mindenkinek lehetősége van, ajánlom szeretettel. 

Olvassa el blogomat kitartasakarat74.blog.hu

szerezzen információt a cégről és a termékekről a weboldalamon!  www.enisdolgozom.dxn.hu

dxn.jpg

Amennyiben vásárolni szeretne, vagy érdekli  a munkalehetőség, információért és segítségért forduljon bizalommal mentoromhoz, Dr.Farkas Anikóhoz (www.kavefuggovagyok.eu, www.dxngyemant.hu, mydxnmail@gmail.com).

 

 

 

 

 

 

Szentgyörgyi Zoltán, Szentgyörgyi Pellet Sára
Kerekes székes mozgássérült házaspár

http://enisdolgozom.dxn.hu/

A bejegyzés trackback címe:

https://kitartasakarat74.blog.hu/api/trackback/id/tr6914217427

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása